Kezdem azt érezni, hogy amit elmondhattam, azt elmondtam. Ha valami említésre érdemes történik, itt megjelenik. De az ÉlményPark Blog továbbra is napi szinten működik.

A Fekete Lyuk marketingtechnika

Aki ismer, az tudja, hogy a pedantomán prcízizmus nem igazán jellemzi személyiségemet, már ha a lakásom a személyiségemet tükrözi vissza. Ezért volt hatalmas meglepetés az ÉlményPark részletekig ható kidolgozottsága azoknak, akik úgy gondolták, csak meditáljak nyugodtan, majd egy kis hibán bejutnak és átveszik az irányítását.

Ám én eleve úgy álltam neki, hogy be fognak jutni és át akarják venni, mert aki ezen a bolygón él és nem teljesen hülye, az jól tudja, hogy enek sokkal több az esélye, mint annak, hogy nem. De így vagyok a levelezéseim és a telefonom megfigyelésével, meg minden mással. Nagyon sokáig bankkártyám se volt és most hogy van sem nyújt túl sok izgalmat a megfigyelőknek, mint ahogy a telefonbeszélgetéseim sem. Egyedül a levelezésem nyit az izgalmak felé némi kaput, már amennyit megértenek belőle.

Vannak, akik szerint az irodalmi stílusom rendkívül humoros, mások inkább bicskanyitogatónak érzik, ám ezek a mások biztosan nem találkoztak még a Fekete Lyuk marketingtechnikával. Ezt én találtam ki és működési elve hasonlít az aikido-val szembeni taktikára, amiről az a véleményem, hogy ez a harcművészet a határon helyezkedik el. A földön inkább mozgásművészet, mert harcművészetként véleményem szerint inkább abból indul ki, hogy képzetlen ellenfél jön szembe, ám a határon túl már rendkívül hatékony és kifejezetten a képzett ellenfelek számára. A taktika ellene az, ha nem vagy túl képzett és olyan magatartást tanusítasz, ami őket támadásra ingerli.

Aki hagyományos módon gondolkodik, az mindent meg fog tenni azért, hogy a művébe idegenek, pláne olyanok, akik meg akarják azt szerezni, ne jussanak be. A hagyományos gondolkodás képviselői általában az "egy valóság" hitében élnek. Tételezzük fel, hogy van egy nagy titkuk, amit egy biztonságos péncélterembe zárnak. Erre az jó megoldás, ha nyitsz egy valóság másolatot, egy tankkal bemész a páncélterembe, elolvasod a titkot, majd megszünteted a másolatot. Ezzel a példával érzékeltettem is az alacsonyabb dimenziók nagy hátrányát a magasabbal szemben, amit csak megfelelő filozófiával lehet előnnyé formálni és a Fekete Lyuk marketingtechnika ilyen.

Lényege az, hogy ha elég idegesítő vagy, előbb utóbb lépéseket tesznek az elhallgattatásodra. Minél többen tesznek minél több ilyen lépést, nekem annál jobb, ugyanis így rengeteg lelkes ügyfél érkezik az ÉlményParkba. Az idegesítő viselkedés tulajdonképp a marketing része, egy ügyfélcsalogató attitüd. Mert a jó bornak nem kell reklám, ami ez után történik, az úgyis eladja magát a nézőknek.

De az igazsághoz hozzátartozik, hogy a tervezésnél még nem tudtam, hogy ennyi hülye van fönn, amitől garantált a kirobbanó siker még lenn is.